Proeflessen 13 September

Proeflessen
woensdag 13 september kinderyoga 13:00 – 14:00u
woensdag 13 september combatyoga 14:15 – 15:15u

Kinderyoga – 7-10 jaar

Jonge kinderen voelen zich vrijer als ze vanuit hun jonge bewustzijn hun innerlijke wereld kunnen ontdekken. Door kinderyoga te doen geven zij hier vorm aan door op speelse wijze yoga toe te passen in hun leven. Naast houdingen, doen we ook mindfulness oefeningen, zijn we stil als we tekenen onder begeleiding van ontspannende muziek en mag iedereen iets vertellen met de verstelsteen.Met yoga komen kinderen makkelijker in balans, ontwikkelen ze zelfvertrouwen en staan nog steviger in hun schoenen. 

Combatyoga 8 tot 12 jaar -boys only-

Combatyoga

Combatyoga is een combinatie van kinderyoga en warming-up oefeningen van verschillende vechtsport technieken. Bij combatyoga wordt op een uitdagende manier naast flexibiliteit, balans en kracht ook gewerkt aan concentratie, uithoudingsvermogen én zelfbeheersing zonder fysiek contact. Het gaat vooral om het plezier van het samenspelen en werken aan je conditie met daarnaast ontspanningsoefeningen. Deze les bied ik speciaal voor jongens aan om aan hun fysiek te werken en samenspel.
So come on boys, let’s get this started!

Tieneryoga

Tieneryoga 11-14 jaar De tieneryogalessen starten na de herfstvakantie op de woensdag na-middag of maandag na-middag, tussen 16u en 18u. Mochten daar vragen over zijn stuur dan een mail naar info@jong-yoga.nl

Kosten:                                                                                                                                                                         Een proefles kost 5,- maar je mag ook direct een 6-rittenkaart aanschaffen voor 79,50,- die de kinderen zelf iedere week mogen stempelen. De kosten mogen contant of via bank overgemaakt worden.

Wil jij je opgeven voor een proefles of de yogareeksen van 6 lessen, geef je kind dan op door een mailtje te sturen naar info@jong-yoga.nl

Kleding:                                                                                                                                                                        Zorg dat je kind een legging / trainings of joggingbroek draagt met een t-shirt. Liefst niet al te losse kleding en in de les werken we met blote voeten. Flesje water mee mag.

*groepen zijn niet groter dan 10 kinderen en gaan door bij minimaal 5